lunes, 4 de abril de 2011

Teatre i música ibense

Avui vos vaig a deixar un parell de vídeos amb imatges de dos actes del cap de setmana passat. He de preparar el Plenari de demà dimarts (a les 12 del matí, amb els Pressupostos per a 2011 com a plat fort).

El primer d'ells és un resum de l'obra "El planetes de 4 colors", representada en el Centre Cultural de la Vila per "Faula Teatre" i "Taller de Teatre Font Viva", dins de les activitats de les "Trobades d'Escoles Valencianes". Narra l'evolució de la vida en els planetes, des de l'avorrida existència monocolor, fins a l'anhelada pau universal, passant pel mestissatge i la guerra.


El segon és d'ahir diumenge, ja que a les 12, en el mateix escenari, la Banda Unió Musical d'Ibi oferia el seu tradicional "Concert del Soci". En la primera part es va interpretar "Los Dos Adolfos" (pasdoble de Martín Domingo), "El retorno de la Mòmia" (d'Alan Silvestri) i "Puszta" (danses gitanes de Jan van der Roost". En la segona part va sonar "López Odero" (ressons andalusos de Ferrer Ferran), "Escena i Gran Marxa d'Aida" (de Joseph Verdi) i "Danzón nº 2" (del mexicà Arturo Marquez").


Va haver-hi prou més assistència de públic en l'obra de teatre que en el concert, però personalment he de dir que em van encantar ambdues interpretacions.

7 comentarios:

Garita dijo...

Yo solo veo un vídeo. Igual es que no he pagado el recibo de la ADSL de este mes.

Selector de noticias dijo...

La doble batalla del PSOE: ganar al PP y a las encuestas

Los expertos creen que el clima general influirá en las elecciones locales, pero dudan de que la diferencia sea tan amplia como en 1995.

Los presupuestos de cada ayuntamiento de España explicados

Simplemente poniendo el nombre del ayuntamiento del que quieres los datos, salen los presupuestos explicados... muy esclarecedor en algunos casos.

Anónimo dijo...

Cultura local, muy importante, pero insuficiente para llenar el Teatro Río.

Rosa dijo...

Faula siempre sorprendentes. Gran trabajo de su director y de un puñado de madres abnegadas. Enhorabuena.

Basseta dijo...

Efectivamente, anoche tuve un problema con la subida del segundo vídeo a YouTube y hasta esta mañana no lo he podido insertar. No obstante, si nos dejamos guiar por el número de reproducciones, parece que la cultura no atrae mucho a los ciudadanos. También es cierto que un concierto como el que ofreció la Banda el domingo hay que ir a verlo en directo, pues enlatado pierde mucho.

Anónimo dijo...

Resulta lamentable el poc interès posat pels regidors del PP en el tema de Trobades, no van a res, ni tan sols al teatre del dissabte.

Mathilde dijo...

La cultura ha resultado ser la hermanita pobre de toda esta crisis. Es más importante rescatar a los bancos y a las cajas que mandar dinero a los Ayuntamientos para música y para teatro. A los fascistas les ha venido muy bien.

Related Posts with Thumbnails

Blog Rank

Twingly BlogRank

Contador de visitantes

Lo último publicado en blogs ibenses

È