lunes, 6 de septiembre de 2010

Filaetes

Em excusareu els lectors habituals no ibenses, però aquesta setmana toca parlar de festes, de les Festes de Moros i Cristians que han començat i que tindran el seu punt culminant aquest proper cap de setmana.

Ahir a la nit vaig tenir la sort de participar en la "filaetes" de la meva estimada Comparsa Maseros, gaudint amb la meua Abanderada i amb els meus amics, especialment els que formem la "Esquadra La Falç". Després dels Maseros van desfilar Contrabandistes, Pirates i Argelianos. Aquí teniu algunes fotos.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

¿Argelianos o argelinos?

Gala dijo...

Los festeros parece que no tienen crisis.

Vicente dijo...

Felices fiestas a todo el pueblo de Ibi y también a los que se van a Port Aventura

JM.G dijo...

A disfrutar de las fiestas... que ya toca..., yo no salgo en ninguna comparsa...no me llama... pero me gusta mucho verlas.
Felices fiestas a todos... y a todas...

Anónimo dijo...

Tenemos unos días por delante de alegría y jolgorio ... olvidemos los malos rollos y ¡a disfrutar!!!!!!!

Basseta dijo...

Al primer anónimo le quiero aclarar que el nombre de la comparsa "Argelianos" tenía que haber sido "Argelinos", efectivamente. Pero la anécdota es que la bordadora de la primera bandera se equivocó, o se equivocó la persona que le escribió lo que tenía que bordar, el caso es que en la bandera se escribió "Argelianos" y ese es el nombre que, al remate, se ha impuesto.

Salud y felices fiestas a todos.

Masera dijo...

Gracies per les fotos.

Anónimo dijo...

Per cert, a propòsit del sainet, hi ha que dir que els autors són Miguel Martí i Andrés Payá, als quals pense que hi ha que felicitar (com als actors) per fer-nos riure i pasar un bon moment!!

Related Posts with Thumbnails

Blog Rank

Twingly BlogRank

Contador de visitantes

Lo último publicado en blogs ibenses

È